Cieľom predloženej publikácie je poskytnúť podklady a odporúčania pre zvýšenie atraktivity a efektivity vzdelávania pôrodnej asistencie. Osobitným prínosom je najmä dôraz na tréning komunikačných a klinických zručností v bezpečnom, simulovanom prostredí. Môže slúžiť na formatívne alebo sumatívne hodnotenie študentov. Scenáre štandardizovaného pacienta môžu byť nápomocné pedagógom i študentom pri prezenčnej výučbe ako aj pri distančnom vzdelávaní v čase mimoriadnych situácií.
Odkaz | Dátum | Prístupnosť [?] | Klinicky citlivé [?] | Licencia | |
---|---|---|---|---|---|
Maskálová učebnica SP-1 | 16.1.2024 | používateľ na príslušnej fakulte | – | ||
učebnica_Štandardizovaný pacient v pôrodnej asistencii | 16.1.2024 | ktokoľvek | – | – | |
recenzný posudok doc. Andraščíková | 22.12.2023 | ktokoľvek | – | – | |
recenzný posudok Mgr. Rastislavová | 22.12.2023 | ktokoľvek | – | – | |
Imprimatur | 22.12.2023 | ktokoľvek | – | – |
Kľúčové slová: pôrodná asistencia, štandardizovaný pacient
citácia: Erika Maskálová, a kol.: Štandardizovaný pacient v pôrodnej asistencii. Multimediálna podpora výučby klinických a zdravotníckych disciplín :: Portál Jesseniovej lekárskej fakulty Univerzity Komenského [online] , [cit. 21. 11. 2024]. Dostupný z WWW: https://portal.jfmed.uniba.sk//clanky.php?aid=497. ISSN 1337-7396.