Predložený učebný text je určený predovšetkým študentom medicíny, ktorí sa v rámci štúdia farmakológie majú oboznámiť so základmi predpisovania liečiv a výberu vhodnej liekovej formy. Toto dielo je v úvodnej časti zamerané na všeobecné pravidlá predpisovania ako hromadne tak aj individuálne pripravovaných liekov. Tieto pravidlá vychádzajú z aktuálne platnej legislatívy a sú doplnené ukážkovými príkladmi na precvičenie si predpisovania.
Príloha | Dátum | Veľkosť | Prístupnosť [?] | Klinicky citlivé [?] | Licencia | |
---|---|---|---|---|---|---|
Základy preskripcie liekov a farmaceutickej technológie pre študentov medicíny | 24.11.2019 | 2.05 MB | ktokoľvek | – | – | |
Recenzný posudok - PharmDr. Monika Fedorová, PhD. | 24.11.2019 | 1.35 MB | ktokoľvek | – | – | |
Recenzný posudok - doc. PharmDr. Peter Křenek, PhD. | 24.11.2019 | 546.49 KB | ktokoľvek | – | – | |
Imprimatur | 24.11.2019 | 360.92 KB | ktokoľvek | – | – |
4-D hodnotenie:
Skripta a návody |
Edukačné weby a atlasy |
Digitálne video |
Prezentácie a animácie |
Obrazový materiál – kazuistiky |
E-learningové kurzy (LMS) |
Nerecenzované |
Základná úroveň |
Pokročilá úroveň |
Špecializačná úroveň |
Komplexná úroveň |
HodnoceníZvoľte prosím dosiahnutú úroveň vzdelania a potom ohodnoťte výučbový materiál predovšetkým z pohľadu vhodnosti materiálu pre samoštúdium.
Študent – študent bakalárskeho alebo magisterského stupňa
Absolvent – absolvent bakalárskeho alebo magisterského stupňa PhD. absolvent – postgraduálny študent, absolvent PhD. štúdia, odborný asistent, ...
%
Ohodnoťte hodnotiťako prvý tento článok! |
||
Tento príspevok nebol skontrolovaný garantom obsahu portálu. |
Kľúčové slová: liek, lekársky predpis, preskripcia liekov
citácia: Martin Kertys, Anežka Kertysová: Základy preskripcie liekov a farmaceutickej technológie pre študentov medicíny. Multimediálna podpora výučby klinických a zdravotníckych disciplín :: Portál Jesseniovej lekárskej fakulty Univerzity Komenského [online] , [cit. 21. 11. 2024]. Dostupný z WWW: https://portal.jfmed.uniba.sk//clanky.php?aid=397. ISSN 1337-7396.