Učebné texty pre učiteľov – tvorba e-kurzov, e-testov a ďalších aktivít v prostredí LMS Moodle.
Tieto učebné texty obsahujú na začiatku všeobecné informácie o e-learningu a e-teachingu. Ich hlavným zameraním je však popis spôsobu prípravy elektronických kurzov a elektronického testovania, využitím špeciálne vytvoreného prostredia (moodle), ktorý sa Univerzita Komenského rozhodla využívať. Autori dúfajú, že budú nápomocné pri základnej orientácii užívateľov a najmä že s ich pomocou dôjde k postupnému zintenzívneniu využívania tohto prostredia pre výučbové aktivity.
ISBN 978-80-89544-44-8, EAN 9788089544448
Príloha | Dátum | Veľkosť | Prístupnosť [?] | Klinicky citlivé [?] | Licencia | |
---|---|---|---|---|---|---|
E-learning na JLF UK v Martine – od základov po prax | 15.5.2013 | 3.37 MB | ktokoľvek | – | – |
4-D hodnotenie:
Skripta a návody |
Edukačné weby a atlasy |
Digitálne video |
Prezentácie a animácie |
Obrazový materiál – kazuistiky |
E-learningové kurzy (LMS) |
Recenzované Informácie o recenznom konaníGarant
Prof. MUDr. Mgr. Juraj Mokrý, PhD. RecenzentMgr. Katarína Pišútová, MA, EdD RecenzentMgr. Martina Antošová, PhD., MBA RecenzentIng. Miro Borik |
Základná úroveň |
Pokročilá úroveň |
Špecializačná úroveň |
Komplexná úroveň |
HodnoceníZvoľte prosím dosiahnutú úroveň vzdelania a potom ohodnoťte výučbový materiál predovšetkým z pohľadu vhodnosti materiálu pre samoštúdium.
Študent – študent bakalárskeho alebo magisterského stupňa
Absolvent – absolvent bakalárskeho alebo magisterského stupňa PhD. absolvent – postgraduálny študent, absolvent PhD. štúdia, odborný asistent, ...
%
počet používateľov, ktorí už hodnotili: 4
100.0 % používateľské hodnotenie hodnotiť |
Kľúčové slová: e-learning, moodle, e-testovanie, e-teaching, Mefanet
citácia: Katarína Korenčiaková, Juraj Mokrý: E-learning na JLF UK v Martine - od základov po prax. Multimediálna podpora výučby klinických a zdravotníckych disciplín :: Portál Jesseniovej lekárskej fakulty Univerzity Komenského [online] , [cit. 21. 11. 2024]. Dostupný z WWW: https://portal.jfmed.uniba.sk//clanky.php?aid=217. ISSN 1337-7396.